Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když už takto kádrujete, můžete pokračovat: prezident Zeman - bývalý komunista, mluvčí Ovčáček - redaktor komunistických Haló novin atd. Mám pokračovat?

2 1
možnosti

J87i28ř54í 10J37o77n59á72š

21. 11. 2016 11:45

Já Vám fandím a dávám karmu všem pravdoláskařům natruc.R^V

3 2
možnosti
Foto

Takže pokud by ČT přenášela celou demonstraci Zemanových příznivců (i s přídavkem Národních demokratů), tak byste zřejmě řičel blahem nad objektivitou této instituce. Stačí si však porovnat počty účastníků obou akcí. To nemůžete překousnout, takže je třeba vytáhnout opět obehrané karty o placených účastnících.

5 7
možnosti
Foto

Podle počtu mínusů koukám, že jsem ťal do živého. To opravdu Vaši souvěrci neradi slyší.

2 0
možnosti

Víte pane autore, já pana Halíka opravdu nemusím ale jestli je ve Vašem příspěvku jeho citace přesná tak s ní bez výhrad souhlasím, - Zeman je opravdu bezpečnostní riziko pro náš stát. A Vaše podotázky, kdo platí protizemanovské demonstrace mě nechávají v klidu, od Babiše to nejde a jestli v tom jedou neziskovky, tak aspoń dělají nějakou prospěšnou činnost.

7 8
možnosti

I mně zůstala z vašeho blogu určitý druh pachuti. No co naděláme, když pravda je pravdovatější;-(

3 4
možnosti
  • Počet článků 326
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 773x
Důchodce s vlastním názorem, jenž si myslí, že na krmení holubů má ještě času dost.

Seznam rubrik