Karel Stýblo

Důchodce s vlastním názorem, jenž si myslí, že na krmení holubů má ještě času dost.
  • Počet článků 326
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 773x

Seznam rubrik

Karel Stýblo

Povídání na neděli.

Tak – ňák mám neodbytný pocit, že rozum se vytrácí jako pára nad hrncem. Laskavý čtenáři, prosím, nezlob se. Dříve jsem rád komunikoval naživo a tvrdil jsem, že i diskuze v hospodě je obohacující.

19.9.2021 v 10:39 | Karma: 12,41 | Přečteno: 214x | Diskuse| Politika

Karel Stýblo

Bohumil Sobotka ala Servít.

Čtvrteční poučná groteska na Hradě a další jisté pokračování snad způsobí, že občané voliči konečně zpozorní.

5.5.2017 v 16:23 | Karma: 32,45 | Přečteno: 1509x | Diskuse| Politika

Karel Stýblo

Bylo, nebude.

Tak podobně začíná většina pohádek. A pohádky nás provázejí celým lidským životem. Můj školní věk provázel slabikář Ondřeje Sekory. Dodnes cítím příjemné rozechvění dětské dušičky, která zvládla další říkanku. Začátek slabikáře

28.12.2016 v 11:13 | Karma: 14,85 | Přečteno: 380x | Diskuse| Politika

Karel Stýblo

Půjčka na primáře.

Zase jenom klasická česká fušeřina. Pan MUDr Kubek – prezident lékařské komory opět vytváří další mutanty v bílých pláštích. Už z principu máme k lékařům velkou úctu, lépe řečeno k oboru, který pečuje o naše zdraví a zachraňuje

15.4.2016 v 10:29 | Karma: 25,11 | Přečteno: 657x | Diskuse| Osobní

Karel Stýblo

Připomínáme si...

Troufám si říci, že ne všichni. Hodně pochybuji o těch mladých. Snad i mě bude prominuto, že se žádné vzpomínkové slavnosti nezúčastním. Přesto tvrdím, že dnešní 28. říjen – Den vzniku Československa, by měl být opravdovým svátkem

28.10.2015 v 16:36 | Karma: 10,42 | Přečteno: 183x | Diskuse| Ostatní

Karel Stýblo

Jen o Lagerovi?

Nevím - ne jen. Protože perex musí obsahovat nejméně sto znaků, rád bych předeslal, že Langera jsem nikdy rád neměl, zato pana Neffa a především jeho otce jsem rád měl.

14.10.2015 v 14:34 | Karma: 20,71 | Přečteno: 1037x | Diskuse| Ostatní

Karel Stýblo

Čas na usebrání.

I pro člověka, který o Vánocích neslaví Kristovo narození, jsou vánoční svátky výzvou. Je to jeden z mála okamžiků v roce, kdy jsme ochotni se zamyslet kdo jsme, odkud pocházíme, kam směřujeme. I velcí „tvrďáci“ jsou ochotnější a všímavější, aby Tu vánoční atmosféru nepokazili.

23.12.2014 v 17:48 | Karma: 10,02 | Přečteno: 332x | Diskuse| Ostatní

Karel Stýblo

Očekávání - těšení.

Těšení je nedílnou součástí lidského života, i když HO nemůžeme uchopit. V pátek jsem rozmrzele vycházel z banky, zbaven peněz po nakrmení platbomatu. „Proč se tyhle věci vždy nahrnou okolo vánoc?“ Procházelo mou hlavou, ale za chvíli jsem zapomněl. Vánoční výzdoba Havlíčkova náměstí mě pohladila. Zklidnil jsem se tisíci světélek, rozzářených na zkoušku pro první, adventní neděli 30. listopadu.

30.11.2014 v 10:39 | Karma: 13,69 | Přečteno: 263x | Diskuse| Ostatní