Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Někdo fandí jednomu, druhý fandí jeho opaku. To se běžně v pluralitní společnosti stává. Vy máte svůj náhled na svět a dáváte ho najevo, ale tu druhou stranu nechápete a používáte celkem podpásovky. Já se snažím svoje názorové odpůrce pochopit. Třeba já opravdu mám hodně výhrad proti politice Andreje Babiše, ale snažím se pochopit, proč i přes můj názor, má celkem velký počet lidí názor úplně jiný než já. Myslím, že to i chápu.

2 0
možnosti

Velká karma. Ale je smutné.

5 0
možnosti

Odstavec zacinajici vetou 'Asi nejúžasněji se vyjádřil ochránce..' by uplne stacil. Na tento postoj se da naintegrovat az nechutne pristupu, predevsim k Ortelu. Strana jeho myslenkovych odpurcu se musi smat jak sam verejne fackuje vysi sveho IQ. Jestlize toto je ta kulturni a intelektualni elita ..

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS